سرخط خبرها

بارش برف در خراسان رضوی تا اواخر هفته ادامه دارد (٧ اسفند ١۴٠٢)

  • کد خبر: ۲۱۳۸۲۶
  • ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴
بارش برف در خراسان رضوی تا اواخر هفته ادامه دارد (٧ اسفند ١۴٠٢)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی گفت: با ورود سامانه جدید بارشی از روز چهارشنبه، بارش برف در اکثر نقاط استان تا اواخر هفته ادامه دارد.

مرتضی اثمری در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز درخصوص شرایط جوی خراسان‌رضوی اظهار کرد: بارش‌ها همچنان تا اوایل وقت فردا به‌ویژه بارش برف در سطح استان ادامه دارد. همچنین روند کاهش دما تا صبح فردا ادامه و هوای سرد تا اواخر هفته در استان ماندگار است.

وی افزود: فردا موقتا از شدت بارش‌ها کاسته اما از اواخر وقت روز سه‌شنبه سامانه بارشی دیگر از نواحی جنوبی استان آغاز می‌شود و روز چهارشنبه با گسترش این سامانه در غالب نقاط استان بارش برف خواهیم داشت و این سامانه تا اواخر هفته در استان ماندگار است.

به گفته وی بارش برف در مشهد تا فردا ادامه دارد. همچنین با ورود سامانه جدید بارشی تا اواخر هفته در این کلانشهر برف خواهیم داشت. تاکنون بارش باران در مشهد به میزان ٣.٩ میلی‌متر و ارتفاع برف ۴سانتی‌متر ثبت شده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه در ٢۴ ساعت گذشته نوسانات دمایی در مشهد بین ٢ و منفی ۶ درجه ثبت شده است، ادامه داد: امروز دمای هوای این کلانشهر در گرم‌ترین ساعات به منفی ٢ درجه و در سردترین ساعات به منفی ٨ درجه خواهد رسید.

طی شبانه‌روز گذشته، فریمان با منفی ٨ درجه و داورزن با ١٠درجه به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرستان‌های استان بوده‌اند. بیشترین سرعت وزش باد از خواف با ۵٠ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است. بیشترین بارش باران از کاخک گناباد به میزان ۶.٢ میلی‌متر و بیشتر ارتفاع برف از کلات نادری به میزان ٧ سانتی‌متر ثبت شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->